  • Data: 2009-04-11 18:24:03
    Temat: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Apr 2009, Adam Płaszczyca wrote:

    > A to wtedy sąd.
    > We własnym regulaminie mBank ma jak byk, że paszport jest dokumentem
    > tożsamości, nie ma zaswtrzeżenia na jakie powołuje sie mlinia.

    Kiedyś bym pewnie poszedł do sądu dla zasady żeby psubratom nieodpuścić,
    teraz już się zestarzałem, testosteron mi trochę opadł i pewnie jak mi
    tego podania nie uznają i kredytu nie odpuszczą to podejrzewam, że się
    złamię i powędruję do UM z podaniem w zębach o nowy dowód, chociaż będzie
    się to wiązało z poczuciem wydymania, ale jednak jest to mniejsza strata
    czasu niż ciąganie się po sądach.