  • Data: 2010-02-27 19:10:17
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hma4cb$qc3$...@n...news.neostrada.pl

    > Bęcwale, nie kłam bezczelnie i nie rzucaj publicznie oszczerstw!!
    > Publicznie ogłoszono, ze cel zbiorki zmienił się i kazdy, kto z tym się nie
    > zgadzał mógł zażądać zwrotu wpłaconej kwoty na stocznie.
    > Czy ty, bęcwale wpłaciłes i tobie nie zwrócono? -jesli tak to powinienes
    > zgłosić popełnienie przestepstwa jako poszkodowany.
    > O ile wiem nikt z wpłacających nie uznał, ze go oszukano.

    Sprawą stoczni interesowałem się. Owszem -- podano, że cel uległ zmianie,
    ale nie w RR. :) Nie zaproponowano w RR odbierania wpłaconych datków. :)

    Ty jesteś kłamcą!!! Może niektórzy znajomi Rydzyka mogli odbierać (swoje
    i nie swoje) datki kierowane do stoczni ale zwykli ludzie -- nie mogli. :)

    Nawet nie podajesz swego (prawdziwego czy choćby zmyślonego!)
    nazwiska -- nie można Cię będzie później wytykać pałacami, mówiąc,
    o Tobie, 'to ten łachudra' czy 'to ten kłamca', 'to ten oszust!!!'.

    Rydzyk przynajmniej podaje swoje nazwisko! :)
    Ja podaję swoje prawdziwe i raczej ;) jestem znany swoim adwersarzom. :)
    Znany też jestem samemu Rydzykowi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'