    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i radio Maryja
    Date: Mon, 1 Mar 2010 13:52:41 +0100

    "Valdi" hmg9kf$p4k$...@n...interia.pl

    > Bóg za dobre rzecz wynagradza a za złe karze. IMHO nie wspieranie wojującego
    > katolicyzmu, prywatnych geszeftów i dostatniego życia Rydza jest dobrym
    > uczynkiem, za który kara raczej nie powinna cię spotkać - górze chyba
    > podpadłeś za coś innego.

    Podpadłem Mu **płacąc** na Rydzyka i Rydzykowi podobnych. :)

    > Tak jak napisałem wyżej to chyba nie kara za nie wspieranie po przez datki
    > prywatnych geszeftów Rydzyka, który chyba nie tylko w moim odczuciu minął
    > się z powołaniem.

    To była kara za moje wspieranie -- uporczywe, pozbawione uzasadnienia
    rozumnego... :) Zaniechanie -- poskutkowało zrośnięciem. :)

    :)

    > No i gra gitara.

    Ale czasu straciłem dużo. :) I płucka trochę ;) bolą. :)

    > Powinieneś walczyć o legalizację THC - też ma zbawienny wpływ na zdrowie.

    A co to THC?

    > Nie wiem jak dla tych co chorują na płuca ale przy stwardnieniu rozsiadnym
    > "anielskie ziele" działa cuda.

    A co jest to rosiadne stwardnienie? Może rozsiane? Ale nadal nie znam problemu.

    > żyjesz nadal, więc nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

    Diabeł jest straszny! To znaczy -- boi się. :) (ma stracha!)

    [..] złe duchy także wierzą -- i drżą [..]

    Tylko dobre duchy nie strachają się. :)

    > masz chody na górze - zazdroszczę :)

    Mam -- jestem własnością ,,Góry''. :) I będę te chody wykorzystywał do
    walki z religią i z Kościołem JPII -- umarł ów ,,wielki'' przedwcześnie
    a Bóg w godzinie śmierci JPII umieścił moją datę urodzin. :)

    > dobrze prawisz - oni walczą nie z kimś ani z czymś oni walczą
    > o... walczą o pieniądze.

    O pieniądze, które dadzą im władzę. :) Motyw znany od stuleci. :)
    Im władzę a ich rodzinom propagację ich genów. :)

    > nie wszyscy lekarze walczą ale OK, przyznaję Tobie rację w tej kwestii.

    Judasz był wybrańcem Boga, a jednak został potępiony.
    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. :)

    Gdy milion lekarzy uzdrowi pięć miliardów ludzi -- nie słychać o tym,
    ale gdy jeden lekarz popełni błąd -- słychać o tym długo i daleko.

    > Przeproście i Spier...jcie :) pasuje IMHO idealnie

    :)

    > plebs raczej nie porywa się na nowe volvo (volva?) S40 więc podejście
    > sprzedawcy nie powinno dziwić ;)

    Policzmy... Średnia pensja to 3 brutto, 2 netto... Na taki
    samochód trzeba odłożyć czteroletnią pensję. :) Ale przez te
    cztery lata trzeba jeść, ubierać się, spłacać kredyt mieszkaniowy,
    opłacać mieszkanie (ogrzewanie, elektryczność itd.) edukować się,
    utrzymywać rodzinę... :)

    Efekt prosty... :)

    > Chociaż mnie też miło traktowali jak kupowałem foczkę. Ale to
    > chyba dlatego, że była kupowana po drugiej stronie Odry he he he :)

    A co to Foczka? :) (bo przeca nie samolot)

    > Z upływem czasu jednak widzę, że jak kupować to tylko
    > sprawdzone używane bryczki :)

    Ja miałem (mam nadal) używany. :) Po 15 latach mego używania
    jest w lepszym stanie niż był, gdy go kupiłem. :)

    > Pozdrawiam.

    Ja także -- zdrowia nigdy dosyć. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'