  • Data: 2007-01-11 00:19:06
    Temat: Re: mbank i zamowienie kk radosc zycia....
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:enlgpq$b02$1@kjonca.kjonca...
    > Belin wrote:
    > [...]
    >
    > A po co informować? Przecież chyba nie masz zamiaru tego upubliczniać ?

    Dlaczego nie mam zamiaru? ;-) Moge miec taki zamiar jesli to co nagram nie
    bedzie sie pokrywalo z rzeczywistoscia. A chyba upublicznieniem moze byc
    nawet przekazanie takiego nagrania komus "wyzej" niz X-linia?
    Co do tego, ze "druga strona" i tak wie, ze jest nagrywana to nie jest do
    konca prawda - w wielu miejscach nagrania sa robione chyba jedynie losowo
    (chociaz w bankach byc moze wszystko sie nagrywa).

    Belin