  • Data: 2009-02-14 16:43:31
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db6f720c-4ff0-4038-bf7e-95716a8b75c5@w1g2000prm
    .googlegroups.com...

    > No ja nie wiem, czy to co zrobiles to akurat takie chwalebne... Ale z
    > drugiej strony tez nie wiem co Ci ten ktos zrobil. Spalil dom /
    > zgwalcil matke / otrul psa. Inne kombinacje powyzszych....

    Nie nie. :-) To chodziło o oddanie mi kasy za wykonaną usługę (konkretnie
    napisanie jakiejś pracki, którą ktoś potem przedstawił jako własną
    zaliczeniową, normalnie brałem zawsze opłatę z góry, ale to był taki
    niby-znajomy). Kwota rzędu 600 zł to była (wtedy to było trochę więcej niż
    obecnie ale nie jakoś znacznie więcej, no i nie na tyle dużo, aby chciało mi
    się o to kruszyć kopie, jak już stało się jasne, że ta druga strona
    transakcji sobie pogrywa i liczy na bezkarność, napisanie tego zajęło mi z 6
    czy 8 godzin).

    Jako że nie lubię się zbyt długo upominać o swoje, uznałem że wymiar kary
    powinien być mniej więcej dwa razy wyższy od tej zaległości i taki wymiar
    kary z grubsza zastosowałem, nie pamiętam ile taki przelew w Inteligo
    kosztował ale kilkanaście złotych. Doszła do tego jakaś kara za zdebetowany
    rachunek, więc w sumie przekroczyłem założoną normę. :) Walor dydaktyczny -
    bezcenny.

    marekz