  • Data: 2009-02-14 18:24:29
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:8f4b735c-e463-4400-a713-e9494312fa92@g1g2000pra
    .googlegroups.com...

    > O kupowaniu prac nie slyszalem. Jesli nawet cos ktos kiedys, to zadna
    > ze stron sie tym nie bedzie chwalic.
    > Ale dla kompletnych tumanow sa inne sposoby na ukonczenie prestizowej
    > uczelni. Np. hojnie placacy papa. Sztandarowy przyklad: George W.
    > Bush, absolwent Yale i Harvardu. Jak takie cos przebrnelo nawet przez
    > High School pozostaje dla mnie zagadka. Tzn. domyslam sie :)

    Ano właśnie. W PL studia są albo (przynajmniej teoretycznie) calkiem za
    darmo albo relatywnie tanie, a do tego społeczeństwo uboższe. Więc
    wyewoluowało inne rozwiązanie, bo nie jest przyjęte płacenie szkole jako
    takiej, a przekupienie po kolei wszystkich wykładowców byłoby pracochłonne i
    bez gwarancji sukcesu (część okaże się być nieprzekupnymi).

    Zresztą do kwestii ściągania na egzaminach teżjest całkiem inne podejście w
    PL (mało restrykcyjne) i w US (znacznie bardziej restrykcyjne), prawda?

    marekz