  • Data: 2009-02-18 14:26:19
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" 5...@i...goo
    glegroups.com

    : A wlasnie, skoro juz o tym mowa. Interesuje mnie ten aspekt edukacji w Polsce. :)

    : Rozumiem przyczyny dla ktorych pisales komus prace, 600 zl piechota
    : nie chodzi, ale czy nie myslisz, ze wlasnie przez taka "pomoc" jakis
    : totalny debil skonczyl studia i moze dostal dobra prace, a kiedys Cie
    : np. wygryzie ze stanowiska?

    Obejrzyj (pewnie już obejrzałeś) film Polańskiego -- Pianista. Niemiec
    oddaje płaszcz i pytany, odpowiada, że ma inny, cieplejszy.

    Tak postępuje masa ludzi -- co mi po tym nędznym płaszczu skoro żyd potrzebuje
    a ja mam cieplejszy? Akurat w przypadku pokazanym na filmie cel jest zbożny, bo
    ratowane jest ludzkie życie, ale na co dzień bardzo często ludzie tak właśnie
    reagują -- debil za daleko nie zajdzie, jeśli nie podciągnie się, a ja napiszę
    kolejna pracę, lepszą od tej, którą sprzedaję.

    Moja praktyka mówi, że taki debil oczywiście przy najbliższej sposobności
    odgryzie karmiącą rękę, dlatego należy zachować ostrożność, ale na dalszą
    metę (pijacką?) naprawdę debil daleko nie zajdzie.

    Kilkakrotnie ludzie :) wykorzystywali moje pomysły i ukazywali mnie w złym
    świetle pokazując innym ludziom, iż ja na przykład na takie pomysły bym nie
    wpadł, co ;) oni. :) Ale rzeczywistość jest brutalna -- nawet mimo dobrej
    mojej woli, debil coś pokićka i w konsekwencji albo będzie mi jadł z ręki,
    albo potknie się i upadnie. :)

    -=-

    Gates bronił ,,swoich'' pomysłów i doszedł do majątku. Wielu rozdawało za free
    i też doszło do majątków. Wielu sądziło się z kim popadnie o swoje ,,dobra
    intelektualne'', wygrywało procesy i w efekcie nie dochodziło do niczego.

    Dokumentacja PeCeta była jawna i PeCet króluje wbrew rozsądkowi, ale czy taki IBM
    ma z tego królowania wielkie zyski?. Wiele konstrukcji obwarowano i konstrukcje
    te umarły z głodu. :)

    -=-

    Wracając do Pianisty -- Niemca zagłodzono w radzieckim obozie jenieckim zanim
    oswobodzony żyd Szpilman mu pomógł.

    -=-

    Wracając do mnie -- nie boję się tego, że:

    -- debile skorzystają z moich pomysłów
    (czasami nawet taki debil mnie nazywa debilem
    i pokazuje, :) że to ja korzystam z jego pomysłów)

    -- wielu uzna mnie za głupca po tym, jak nie pojmie tego,
    co mówię czy piszę

    -- skończą się mi moje pomysły

    -- przeklinać mnie będą ci, którzy korzystają z moich pomysłów,
    lecz nie zyskują, a tracą, bo ciągle czegoś nie pojmują a mnie
    wstydzą się pytać. :)

    -=-

    Wracając do egzaminów -- na wielu płatnych uczelniach po prostu płaci się za
    papierowe wykształcenie.
    Efekty później widać -- w bankach chociażby, gdzie trzeba użerać się o cokolwiek. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'