  • Data: 2009-10-23 13:20:55
    Temat: Re: mbank-lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:hbs764$bfm$1@news.interia.pl...
    > "zly" news:1vbe0nlkc4ma7$.dlg@piki.fixed

    > Zostałem źle zrozumiany - mój błąd. Pisząc o kapitalizacji dziennej miałem
    > na myśli taki schemat naliczania odsetek jaki np. obowiązuje na emax+.
    > Odsetki masz "kumulowane" każdego dnia, ale efekt tego "kumulowania" masz
    > widoczny 1 dnia każdego miesiąca.

    Kazde odsetki niezaleznie od rodzaju rachunku czy lokaty sa przez 'komputer'
    liczone za kazdy dzien wg salda na koniec dnia. Kwestia istotna jest wlasnie
    kapitalizacja i jezeli mamy na mysli kapitalizacje dzienna, miesieczna czy
    kwartalna to oznacza to dopisanie odsetek do kapitalu po danym okresie
    kapitalizacji. Inna kwestia jest data zapadalnosci lokaty, kiedy faktycznie
    mozemy dysponowac cala kwota lokaty z odsetkami.
    Jezeli masz na mysli emax+ jest to rachunek jakby lokaty miesiecznej do
    ktorej mozesz doplacac i wyplacic, takze nie ma w nim nic nadzwyczajnego,
    jezeli chodzi o kapitalizacje, jest miesieczna i nie ma mowy o zadnej
    dziennej kapitalizacji. Kapitalizacje codzienna masz w EB na rach. oszcz.,
    gdzie faktycznie odsetki dopisywane sa kazdego dnia.