  • Data: 2009-10-23 16:32:42
    Temat: Re: mbank-lokaty
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-23 15:20, Krzysztof wrote:
    > Kazde odsetki niezaleznie od rodzaju rachunku czy lokaty sa przez
    > 'komputer' liczone za kazdy dzien wg salda na koniec dnia. Kwestia
    > istotna jest wlasnie kapitalizacja i jezeli mamy na mysli kapitalizacje
    > dzienna, miesieczna czy kwartalna to oznacza to dopisanie odsetek do
    > kapitalu po danym okresie kapitalizacji. Inna kwestia jest data
    > zapadalnosci lokaty, kiedy faktycznie mozemy dysponowac cala kwota
    > lokaty z odsetkami.
    > Jezeli masz na mysli emax+ jest to rachunek jakby lokaty miesiecznej do
    > ktorej mozesz doplacac i wyplacic, takze nie ma w nim nic
> [...]

    Skoro przykład EB został tu powołany, to spieszę donieść, że
    wykryłem u nich mały szwindelek. Ponieważ powinni mieć szansę na
    poprawienie tego samodzielnie i przeproszenie, nie opiszę tego
    teraz, a dopiero wtedy jak nie poprawią sami.
    W każdym razie w obu wariantach będziecie wiedzieć o co chodzi :-)

    witrak()