  • Data: 2004-02-07 15:43:20
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    >Właśnie wiem, że zarabia na mojej kasie ukrytymi prowizjami za SFI, na
    >różnicach % między depozytami a kredytami, itp. Więc czemu ma ze mnie
    >jeszcze zdzierać za przelewy mej kasy ? Tym bardziej, że przez tyle
    >czasu mnie mamili darmochą tejże usługi.

    Mamil to za malo powiedziane, bo to sie odnosi glownie do reklam:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html

    ale on nie tylko mamil, ale i obiecywal:
    "Nasi Klienci moga oczekiwac, ze mBank
    nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując skomplikowany system
    prowizji i opłat":
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia3.html

    oraz "banki sa dla Klientow, a nie odwrotnie":
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia2.html