  • Data: 2011-05-30 12:40:10
    Temat: Re: mbank nie zamknął 28 okresu KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4de38e87$...@n...home.net.pl...

    > hmm pierwszo slysze, wiele razy okres rozl. konczyl mi sie w soboty czy
    > niedziele i niemal zawsze pare minut po polnocy generowal sie wyciag i w
    > operacjach biezacych bylo pusto. Widocznie cos pozmieniali i teraz bedzie
    > inaczej.

    Całkiem możliwe, ale nie był to raczej okres rozliczeniowy karty z mBanku.
    Może jakiś inny. Albo świadomie piszesz nieprawdę, albo masz zaburzoną
    percepcję w zakresie funkcjonujących od kilku lat zasad generowania wyciągów
    w mBanku. Warto by zerknąć na wyciągi wygenerowane w sierpniu i listopadzie
    2010 roku.

    Albo to ja mam zaburzoną percepcję. :D