eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?Re: [mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?
  • Data: 2012-08-29 20:53:36
    Temat: Re: [mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2012 20:30, assembea pisze:
    > Moja znajoma pomyliła (!!!) mbankową kartę kredytową z delfinkiem i wypłaciła w
    bankomacie 100 zł kredytówką. Co zrobić, żeby ją ten błąd jak najmniej kosztował?
    Rozumiem, że natychmiast spłacić kartę, nadpłacić znajdujące się na razie w blokadach
    100 zł + 7 zł prowizji od wypłaty KK z bankomatu. Czy po takiej nadpłacie będzie
    można używać KK "normalnie", tj. płacąc bezgotówkowo i korzystając z GP? Czy też
    lepiej czekać z płaceniem KK do wygenerowania się następnego wyciągu?

    Trzebaby wyczytać w regulaminie mBanku w jakiej kolejności są zaliczane
    wpłaty. Ale nie zdziwiłbym się jakby:
    - były zaliczane inaczej niż jest napisane w regulaminie,
    - trzeba było spłacić te 100zł + prowizja + wszystkie wykonane wcześniej
    operacje, łącznie z bezgotówkowymi.

    p. m.