    From: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank padl?-VB
    Date: Fri, 19 Sep 2003 18:21:52 +0200

    > Wyplaty w placowkach, VC, obsluga przez opiekuna.
    > Poza tym ePakiet niestety jest dosc drogi w przypadku checi posiadania
    > szerszej oferty typu kredyt, PZ i jako podstawowe konto IMO mogloby byc
    > lepsze.
    > Co do infolinii - uwazam ja chyba za najlepsza, ale w przypadu ePakietu sa
    > problemy.... Wpadki zdarzaja sie wszedzie - ja pamietam, jakie mialem
    > klopoty z zalozeniem subkonta walutowego, albo co gorsza jak chcialem
    > wyplacic z konta dolary - zajelo mi to chyba z godzine... W pakiecie
> [...]

    E pakiet to proste konto internetowe. Używanie go do bardziej
    skomplikowanych operacji nie jest dobrym pomysłem. Do operacji prostych
    doradca jest na bolec. Wypłat nie potrzebuję bo mam limit 10k dziennie na
    karcie. VC mam kredytową w innym banku. Walutowego bym nie polecał w
    Fortisie bo mówiąc delikatnie w tym się nie specjalizują.

    Stefan