eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartęRe: [mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartę
  • Data: 2005-06-15 21:28:13
    Temat: Re: [mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartę
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6/15/2005 10:46 PM, Michał Dąbrowski wrote:

    > ja po jakichs 10 dniach zadzwonilem na mLinie z takim pytaniem.
    > Powiedzieli, ze sie zorientuja. Agent zadzwonil za jakies 3 godziny.
    >

    Domyślam się, że dałoby się to w ten sposób załatwić. Ale widzisz, ja
    nie uważam, żeby popędzanie banku (czy kogokolwiek innego) było moim
    zadaniem. Nie chcą sprzedać mi swojego produktu, to nie.

    Mam od paru lat kartę, z której jestem zupełnie zadowolony, ale nie
    spodobało mi się, że w tym roku przeszli na wersję chipową, moim zdaniem
    za wcześnie. Możesz o tym przeczytać w wątku sprzed 3 tygodni. Miałem 2
    tygodnie na rezygnację z tej karty i sądziłem, że takiemu internetowemu
    mBankowi powinno to "z palcem w bucie" wystarczyć na ostateczne
    zaakceptowanie wniosku o zamianę karty.

    W każdym razie, opinia Mithosa poniżej potwierdza, jak dla mnie, że
    lepiej nie będę kombinował i zostanę przy sprawdzonych rozwiązaniach.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.
    Nie oddychać. Myślę, panie rotmistrzu, że to nie takie niebezpieczne."
    [Burzliwe życie Lejzorka Rojtszwańca]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.06.05 06:40 GiD

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1