  • Data: 2015-05-09 12:12:30
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 May 2015 11:58:15 +0200, m napisał(a):
    > No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
    > może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
    > raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    > stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).
    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    Mysle ze wyjatkiem.
    Ten nowy nie jest jeszcze taki zly, zeby sie go kompletnie nie dalo
    uzywac, a jesli ludzie rezygnuja, to z kilku przyczyn.

    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Nie ma. No i nie po to nowy wprowadzali, zeby teraz placic za dwa.
    Zarzad jest zadowolony, nagrody zdobyl.
    Widac za malo klientow zrezygnowalo.

    Zreszta - konto zlikwidowales ? To dla zarzadu nadal jestes klientem.
    Ankieta jakas byla, powiedzialem im co mysle, ale pewnie nie dotarlo.

    Ale teraz moze byc ciekawie, bo banki masowo podnosza oplaty za karty
    i konta ... ludzie zaczna niepotrzebne zamykac...

    J.