  • Data: 2015-05-09 11:58:15
    Temat: mbank - pożegnanie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
    może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
    raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).

    No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    p. m.