    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Sun, 10 May 2015 17:41:43 +0200

    Dnia Sun, 10 May 2015 16:07:06 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To co mówisz jest zasadne dla selecta.
    > Strzałeczka w normalnym elemencie html sugeruje że coś znajduje się pod nią.
    > A "od wieków temu" to zauważ, że jednak świat się troszkę zmienił.

    Niestety...

    > Ja wszystko rozumiem, krytykę ze świat się "na złość" zmienia, tylko należy
    > sobie uświadomić, że inne banki też w tą stronę pociągną.
    > Prędzej czy później.

    Niestety ;->

    > Interfejs mBanku ma pewne wady wynikające z niedojrzałości, ale jest dobrze
    > przemyślany pod względem UX. Tak - ma głupie wstawki w rodzaju "wyłącz animację
    > w bardzo niedopracowanym miejscu itd.", ale też bez przesady. Ma też swoje plusy.
    > Tylko jak ktoś siada po to by szukać dziury w całym, to nic się nie poradzi. :)

    <a ja swoje>
    Np. filtry są świetne. Tagi, kategorie - cuda można w historii
    wyrzeźbić. Tylko dlaczego nie można efektów w prosty sposób
    wyeksportować do pliku? ;D
    </a ja swoje>
    A do reszty idzie się przyzwyczaić.

    > A krytykowanie interfejsu i nazywanie go "fejsbukowym" świadczy o naprawdę słabej
    > znajomości tematu, bo FB jest bardzo dobrze zaprojektowany i z każdym rokiem
    > jest coraz lepszy, a przy tym przewiduje przyszłe trendy (np. podejście
    > mobile-first).

    FB nie używam, więc się nie wypowiem, natomiast trend mobile first
    obserwuję z coraz większym przerażeniem już od kilku (trzech? czterech?)
    lat.
    Dlaczego z przerażeniem? Dlatego, że moim zdaniem w pewnym momencie
    wykluczy on całkiem sporą grupę użytkowników zaawansowanych wiekowo. I
    jeśli w tej chwili starsza osoba da sobie jakoś radę na komputerze, to
    na wszelkich smartfonach i tabletach polegnie.

    Ja już teraz nie mam ochoty używać telefonu jako zajdlowskiego Klucza w
    obrocie pieniężnym, a boję się co będzie za 10, 15 lat, kiedy się okaże
    że będę musiała, bo żadna inna forma usługi/informacji/czegokolwiek nie
    będzie dostępna w wersji nie-mobile ;->

    --
    Imka