  • Data: 2015-05-12 11:41:51
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości
    >Zachowujecie się identycznie jak krytykanci nowych interfejsów
    >wprowadzonych
    >w MS Office (wstążki). Niby takie złe, ale jednak się okazały bardzo
    >dobre.

    Dobre ? Raczysz zartowac.
    Malo mam z Office do czynienia, ale za kazdym razem klne dlugo i
    soczyscie.

    >Rzecz w tym, że poprzednie interfejsy bankowe były nieituicyjne, ale
    >przez
    >tyle lat *przyzwyczailiście się* do nich, wyrobiliście sobie wzorce.

    Jakie nieintuicyjne ? Ile sie szkoliles z obslugi systemu bankowego ?
    One byly bardzo intuicyjne - przelewy pod "przelewy", odbiorcy pod
    "odbiorcy", lokaty pod "oszczednosci" itp.

    >A tu prosze, ktoś zastosował coś nowego. :)

    Nie mamy pretensji ze nowe, mamy pretensje ze roznych rzeczy nie ma w
    miejscu intuicyjnym, a okazuje sie, ze sa, ale dobrze ukryte.

    >Ale masz jakieś pojęcie o UX, czy tak sobie tylko radośnie tworzysz
    >teorie
    >bazując na własnych przyzwyczajeniach, a nie wiedzy?

    No coz, poczekamy, zobaczymy ... jak sie to na mbanku odbije.

    Na razie widze, ze pod jednym wzgledem pomysleli - w rankingu na
    najlepszy interfejs/konto/bank nie mozna dac ujemnej oceny, to i
    wygrali :-)

    J.