    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5551dd8a$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5551ff1b$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <55520db3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Tue, 12 May 2015 17:15:15 +0200

    Użytkownik "Agnieszka" napisał w wiadomości

    > -> Historia + wklepanie 3 liter to jest za długo? To chyba tylko
    > telepatyczne odczytywanie myśli usera zostaje...

    Rozpoznawanie glosu ? Mile widziane :-P

    Nie o to chodzi, za sam pomysl ze liste odbiorcow najintuicyjniej
    znalezc przez historie przelewow nalezy sie nagroda zlotych kalesonow
    :-P

    Zmusiliscie mnie do odpalenia tego g*.

    Historia ... szybko - ale juz na smartfonach i tabletach nie tak.

    wpisuje NJU, bo tak mam zdefiniowany kontakt ... o, nie ma.
    No bo nalezy wpisac ORA.
    Potem pomijamy jakies Dekorale, chorobowe itp ... ciekawe ktory
    wybrac, skoro widze tylko "orange polska, faktura nr .....".

    Jezu, co za g* - po wpisaniu ORA pokazuja sie dwie pozycje.
    Po kliknieciu "opis" wyskakuja trzy przelewy. A historia odbiorcy
    pokazuje 4 przelewy.

    Oczywiscie jak to nie ten co trzeba, to cofnac sie nie mozna, znow
    klikamy historia, wpisujemy ora i kolejny strzal na slepo.

    Zmieniam zdanie, kilka backspace, wpisuje era, ... a tu w okienku
    tylko RA, albo i A.
    A prawda, nowoczesna technologia, asynchroniczna, widac kasowanie jest
    obslugiwane rownolegle z wpisywaniem.

    Lista dluga, to sie pasek przewijania pokazuje .. wystarczy jednak
    wyjechac gdzies poza okienko i puscic klawisz myszy, to lista znika, a
    szukanie sie blokuje.
    Koleczko myszy jakos tam obsluguje, ale ciekaw jestem jakby to na
    tablecie sie przewijalo ...

    J.