    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <555226db$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Tue, 12 May 2015 19:38:08 +0200

    On 2015-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To może sprawdź ile mBank

    Ja o MS Office. Ale w sumie o mbanku moge to samo napisac :-)

    >miał klientów "przed" zmianą i jak duży był odsetek narzekających.

    Narzekajacych ... ktos widzial na tej grupie narzekajacego ?
    Ja moglem pare razy narzekac, na takie proste sprawy jak np czemu przy
    wyborze lokaty nie pokazuje sie od razu oprocentowanie, albo czemu
    pewne operacje nie sa dostepne dla uzytkownika listy hasel ..
    Reszta byla w porzadku.

    Ilosc klientow to nawet nie wiem, gdzie rzetelnie znalezc, patrzac na
    to ze obecnie klienci 4 bankow sa niezadowoleni z nowego interfejsu
    :-)

    Ale jesli mowa o NOWYCH klientach, to przeciez nie przyciagnal ich
    nowy interfejs, ktorego nie moga znac, tylko reklamy w telewizji i
    internecie :-)
    Ewentualnie jakas promocja czy polecenie przez znajomego - ale to na
    podstawie calosciowej opinii o banku.

    No moze jakis 15 latkow czy kobiety przyciagnie interfejs, spojrza
    komus przez ramie i bedzie "o jakie ladne, co to jest, ja tez chce"
    :-)

    http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobist
    e/ekonto/
    Masz tu gdzies zachwalanie nowego interfejsu ?
    To jak nowy, lepszy interfejs ma przyciagnac nowych klientow ?

    https://www.youtube.com/watch?v=t9rulpvKkm0
    https://www.youtube.com/watch?v=KFzItTKe-E0
    https://www.youtube.com/watch?v=o5TEFDAeh5E
    https://www.youtube.com/watch?v=IFw1Bx-oCaI
    https://www.youtube.com/watch?v=A5dBxrhFp84

    4%, darmowe konto, szybki kredyt na "niski %", mobilna obsluga ... tak
    sie przyciaga klientow, choc ciekaw jestem ilu z nich nie zdaje sobie
    sprawy, ze moze obslugiwac i z telefonu (no, nowy interfejs to
    niekoniecznie :-).

    Nowego interfejsu cos nie pokazuja, czyzby sie bali ? :-)

    Choc o ile dobrze pamietam, to kiedys chwalili budzetami czy
    kategoriami wydatkow w nowym interfejsie.
    To akurat jest dobre, tylko takze dobrze ukryte :-)

    No i mozna bylo dodac do starego :-)

    >Niepotrzebnie próbujesz się wyzłośliwiać. Jak już pisałem, UX to
    >branża

    ale wiesz gdzie to schowali w nowym excelu czy nie ? :-)

    >mi bardzo bliska i po prostu z ciekawości czytam czasem artykuły
    >opisujące
    >co stało za takimi, a nie innymi zmianami.

    Zaraz zaraz, mowimy o User eXperience, czy samorzadnej decyzji
    korporacji, ktora nie byla z zadnym uzytkownikiem konsultowana ? :-)

    Obecnie gdzies tam mamy widmo tabletow, a w nich brak prawego klawisza
    myszki, kolka scroll, klawiatury, za to mamy ekran dotykowy, niezbyt
    precyzyjny.
    Tzn widmo bylo pare lat temu, interfejsy trzeba bylo dostosowac, teraz
    to juz rzeczywistosc.

    Ale mam wrazenie, ze i to mbankowi kiepsko wyszlo w nowym :-)

    J.