eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pożegnanie › Re: mbank - pożegnanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Tue, 12 May 2015 20:35:40 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 20
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <554dda37$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <554f3cb6$0$13371$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <s...@p...org>
    <55511feb$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <555127f6$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <555226db$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1431462940 13350 79.173.35.225 (12 May 2015 20:35:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 May 2015 20:35:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612921
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    >>> To może sprawdź ile mBank miał klientów "przed" zmianą i jak duży
    >>> był odsetek narzekających.
    >>>
    >> Wydali miliony na reklame do tego zmienili interfejs a Ty tweirdzisz
    >> ze przyrost klientów jest efektem interfejsu a nie wszechobecnego
    >> reklamowania? Ciekawe i odrobinę zabawne :)
    >
    > Jest efektem całościowym.
    > Ale kontr-argumentując. Jakby interfejs był taki nieprzemyślany i do
    > dupy, to żadna reklama by nie pomogła, bo nikt by nie chciał tego
    > używać. :)
    >
    Biorącp od uwage moje doswiadczenia z tym na jakis gównach potrafia
    pracowac uzytkownicy nie widzac tych niedoróbek, nieodzywajac sie z
    propozycjami zmian i z krytycznymi uwagami pozwole sobie stwierdzic, ze
    bajki opowiadasz.
    Obieca sie klientom 1000zł zwrotu za zakupy karta i wszystko inne
    zaakceptują bez mrugniecia okiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1