    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Tue, 12 May 2015 20:35:42 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Nie, ale mógłbyś się wgłębyć dalej i zrozumieć ideę stojącą za zmianami.

    Ale co mi po ideii jak kazdy kogo znam mówi ze niewygodne?
    Mamy sie dla idei umartwiac i mówic ze super?

    > W jednym z linków były też statystyki, które pokazują że taka zmiana
    > przyniosła pozytywny efekt.

    Pewnie zbyt pobieznie przejrzałem.
    Na czym polega ten pozytywny efekt?

    > Ot tyle, żeby zrozumieć że świat to nie tylko "ja i koledzy".

    Alez ja to rozumiem.
    Dlatego mbank, pomimo ze wizualnie mi sie nie podoba a medaliki i krzyzyki
    za uzywanie konta uwazam za przejaw dziecinady zaakceptowałem, uzywam i
    nawet chwale za niektore rozwiazania.
    Ale nie bede mówił, ze cos pachnie rozami, jak ewidentnie czuje fekalia...
    Gdybym był jedyny, gdyby głosy były rozłozone pol na pol... ale nie znam
    nikogo komu by sie nowy excel podobał. Jestesmy az tak inni od targetu MS?