  • Data: 2003-05-20 11:26:10
    Temat: Re: mbank - rejestracja konta
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > jak dlugo(srednio) trwa procedura zakladania konta (kiedy moge zaczac
    > dokonywac wplat na to konto)??
    > TIA
    > pozdro

    Do mnie oddzwonili po trzech dniach i już mogły wpływać wpłaty. Dłużej czeka
    się, żeby móc wybierać i dokonywać przelewów z konta. Umowę do podpisania
    dostałem po 17 dniach, teraz odsyłam i czekam, aż dadzą znak, że umowa doszła.
    Dopiero jak dostaną umowę będę mógł w pełni korzystać z konta. No, i jeszcze
    zamówienie i czekanie na kartę Visa Electron, to pewnie z 2wa tyg. Tak więc
    sądzę, że pełe uruchomienie konta trwa z miesiąc (choć wpłacać możesz już po
    aktywacji w rozmowie telefonicznej po kilku dniach, ale... pieniadze wtedy
    wpływają i nic z nimi nie zrobisz).

    Władek