    From: " autor" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank visa classic z rybką
    Date: Mon, 6 Oct 2008 13:08:28 +0000 (UTC)

    > nie ma zadnego rozkladania i okreslonego czasu, to jest po prostu karta
    > kredytowa :) caly cykl zycia rozliczen trwa miesiac rozliczeniowy, na koniec
    > kazdego dostajesz minimalna kwote do splaty natychmiastowej...tyle...

    czy to jest zawsze 5 % zadluzenia minimum 30 zl ? jest jakas procedura
    liczenia tego tak zeby przewidziec ile bedzie trzeba w danym miesiacu zaplaci c?
    I czy odsetki sa liczone - gdy przkladowo w transkacji 1 na kwote 300 zl
    przekroczylismy 54 dni, w transakcji 2 na kwote 400 pozostalo 10 dni
    bezopdsetkowych- od kwoty 700 czy 300 ?

    > domyslnie dostajesz ubezpieczenie od niezdolnosci splacania kredytu, niby
    > malutki procent, ale zbiera sie 2-3zl na miesiac przy wydatkach 1-2k, ja z
    > tego zrezygnowalem, i juz nic mi wiecej nie zabieraja :)

    jak takie ubezp. w praktyce funkcjonuje, gdy nie jestem w stanie splacic
    minimum w danym miesiacu ? i jak je wylaczyc?

    Aha, znasz moze jakas strone gdzie mozna wplacic na konto kase bezposrdnio z
    karty ? Z bankomatu sie nie oplaca, a nie chce robic manewru z anulowaniem
    zamowienia w sklepie internetowym :)