  • 1. Data: 2008-10-06 08:51:30
    Temat: mbank visa classic z rybką
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Mam kilka pytań odnosnie używania karty.
    Czy jeżeli nie spłacę danej transkacji w okresie bezodsetkowym, to po
    rozłożeniu tej płatności na raty moge dalej dokonywać zakupu i dalsze zakupy
    będą (oczywiscie w granicy limitu) od początku przechodzic te 'procedure' ?
    Na ile czasu i w jakich wysokościach można rozłozyc platnosc? Jak to wyglada,
    najlepiej na przykladach, regulamin i umowa pokrecone sa :)

    No i ostatnie pytanie, zalapalem sie na karte za podpis czy jakies oplaty mnie
    czekaja w zwiazku z jej uzywaniem, jak tak to kiedy i ile. (nie chodzi o
    odsetki za pozyczki)

    I ostatnie, wiecie moze jak typuja klientow pod te promocje ? splacam raty
    kredytu z konta z mbanku, wystepowalem o karte k, ale nie spelnialem warunkow.
    Z umowo dzielo czasem jakas wplata na konto przyjdzie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-06 08:53:10
    Temat: Re: mbank visa classic z rybką
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i jeszcze jedno, czy wyciagii przysylaja na maila czy w formie papierowej i
    kasuja za to (i ile)

  • 3. Data: 2008-10-06 09:15:23
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 06 Oct 2008 08:51:30 +0000, autor napisał(a):

    > No i ostatnie pytanie, zalapalem sie na karte za podpis czy jakies
    > oplaty mnie czekaja w zwiazku z jej uzywaniem, jak tak to kiedy i ile.
    > (nie chodzi o odsetki za pozyczki)

    Opłata roczna wg TOiP, chyba że wykręcisz obrót wskazany tamże.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-10-06 09:21:46
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    " autor" napisał:
    > i jeszcze jedno, czy wyciagii przysylaja na maila czy w formie papierowej
    > kasuja za to (i ile)

    Wyciągi wysyłają e-mailem, ale masz je też oczywiście dostępne po
    zalogowaniu się na swoje konto.
    Mogą wysyłać papierkowe - opłata bodajże 3 zł.
    Wszystko jest w TOiP

  • 5. Data: 2008-10-06 11:16:33
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 06 paź 2008 o 10:51 GMT, autor napisał(a):

    > Mam kilka pytań odnosnie używania karty.
    > Czy jeżeli nie spłacę danej transkacji w okresie bezodsetkowym, to po
    > rozłożeniu tej płatności na raty

    nie ma zadnych rat...

    Po prostu masz okreslony stan zadluzenia, i na koniec okresu rozliczenia
    zostaje wyliczona kwota minimalnej splaty, i tyle, nie ma wiecej zawilosci

    > moge dalej dokonywać zakupu i dalsze zakupy
    > będą (oczywiscie w granicy limitu) od początku przechodzic te 'procedure' ?

    nie ma zadnej procedury :) to jest poprostu karta kredytowa, masz limit
    kredytowy ktory mozesz wykorzystywac...

    > Na ile czasu i w jakich wysokościach można rozłozyc platnosc? Jak to wyglada,
    > najlepiej na przykladach, regulamin i umowa pokrecone sa :)

    nie ma zadnego rozkladania i okreslonego czasu, to jest po prostu karta
    kredytowa :) caly cykl zycia rozliczen trwa miesiac rozliczeniowy, na koniec
    kazdego dostajesz minimalna kwote do splaty natychmiastowej...tyle...

    > No i ostatnie pytanie, zalapalem sie na karte za podpis czy jakies oplaty mnie
    > czekaja w zwiazku z jej uzywaniem, jak tak to kiedy i ile. (nie chodzi o
    > odsetki za pozyczki)

    domyslnie dostajesz ubezpieczenie od niezdolnosci splacania kredytu, niby
    malutki procent, ale zbiera sie 2-3zl na miesiac przy wydatkach 1-2k, ja z
    tego zrezygnowalem, i juz nic mi wiecej nie zabieraja :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 6. Data: 2008-10-06 13:08:28
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > nie ma zadnego rozkladania i okreslonego czasu, to jest po prostu karta
    > kredytowa :) caly cykl zycia rozliczen trwa miesiac rozliczeniowy, na koniec
    > kazdego dostajesz minimalna kwote do splaty natychmiastowej...tyle...

    czy to jest zawsze 5 % zadluzenia minimum 30 zl ? jest jakas procedura
    liczenia tego tak zeby przewidziec ile bedzie trzeba w danym miesiacu zaplaci c?
    I czy odsetki sa liczone - gdy przkladowo w transkacji 1 na kwote 300 zl
    przekroczylismy 54 dni, w transakcji 2 na kwote 400 pozostalo 10 dni
    bezopdsetkowych- od kwoty 700 czy 300 ?

    > domyslnie dostajesz ubezpieczenie od niezdolnosci splacania kredytu, niby
    > malutki procent, ale zbiera sie 2-3zl na miesiac przy wydatkach 1-2k, ja z
    > tego zrezygnowalem, i juz nic mi wiecej nie zabieraja :)

    jak takie ubezp. w praktyce funkcjonuje, gdy nie jestem w stanie splacic
    minimum w danym miesiacu ? i jak je wylaczyc?

    Aha, znasz moze jakas strone gdzie mozna wplacic na konto kase bezposrdnio z
    karty ? Z bankomatu sie nie oplaca, a nie chce robic manewru z anulowaniem
    zamowienia w sklepie internetowym :)

  • 7. Data: 2008-10-06 13:44:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 06 Oct 2008 13:08:28 +0000, autor napisał(a):

    > czy to jest zawsze 5 % zadluzenia minimum 30 zl ? jest jakas procedura
    > liczenia tego tak zeby przewidziec ile bedzie trzeba w danym miesiacu
    > zaplaci c?

    Na koniec miesiąca masz wszystko bardzo pięknie pokazane w internecie,
    ile zapłacić i do kiedy. Klik-klik i zapłacone.

    > I czy odsetki sa liczone - gdy przkladowo w transkacji 1 na kwote 300
    > zl
    > przekroczylismy 54 dni, w transakcji 2 na kwote 400 pozostalo 10 dni
    > bezopdsetkowych- od kwoty 700 czy 300 ?

    Chyba nie ma takiej możliwości ;-)
    To troszkę jak z abonamentem za komórkę. Wszystkie transakcje z danego
    okresu zamykają się powiedzmy 1 każdego miesiąca, od tego dnia masz te
    dwadzieścia ileś dni na spłatę zadłużenia. Wówczas jesteś na luzie.

  • 8. Data: 2008-10-07 07:48:19
    Od: "ktos" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > okresu zamykają się powiedzmy 1 każdego miesiąca, od tego dnia masz te
    > dwadzieścia ileś dni na spłatę zadłużenia. Wówczas jesteś na luzie.

    no dobra ale jak w ciagu dwudziestu paru dni zaplace kwote minmalna, a poniej
    wezme cos na kreche, to place nastepna kwote minimalna od wszystkiego lacznie
    z tym co znow na kreche wzialem czy tylko od tego od czego zakonczyl sie okres
    bezodsetkowy ?

  • 9. Data: 2008-10-07 08:25:53
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 07:48:19 +0000, ktos napisał(a):

> [...]
    > wszystkiego lacznie z tym co znow na kreche wzialem czy tylko od tego od
    > czego zakonczyl sie okres bezodsetkowy ?

    Masz nowy okres rozliczeniowy. Spłaciłeś zadłużenie ze starego, wchodzisz
    w nowy, masz nowe transakcje, nowy termin, żeby spłacić się.

  • 10. Data: 2008-10-07 09:00:19
    Od: k...@o...pl

    On 7 Paź, 10:25, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Masz nowy okres rozliczeniowy. Spłaciłeś zadłużenie ze starego, wchodzisz
    > w nowy, masz nowe transakcje, nowy termin, żeby spłacić się.

    Minimalna kwota do spłaty będzie liczona od całości zadłużenia.