    From: sandokan <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank wypowiada KK
    Date: Thu, 22 Jul 2010 15:17:55 +0200

    W dniu 2010-07-21 12:03, Olgierd pisze:

    > Nie, dopóki nie wypowiesz umowy, dopóty ta karta im "wisi" po stronie
    > pasywów.

    ja zastrzegłem kk w wbk, a że niedługo się kończyła ważność karty od
    razu powiedziałem aby mi nie wznawiali nowej, bo i tak będę chciał
    rezygnować z kk. Na pytanie czy muszę jeszcze fatygować się do banku aby
    rozwiązać umowę kk usłyszałem odpowiedź, że nie muszę. Umowa sama wygaśnie

    pozdrawiam
    Marcin