    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank wypowiada KK
    Date: Tue, 27 Jul 2010 23:26:42 +0200

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Skoro tak twierdzisz to umowmy sie, ze podpiszemy taka umowe a'la KK.
    > Dasz mi limit 10tys, ja zaplace odsetki w wysokosci 20% rocznie za
    > kazdy dzien uzywania kredytu, warunek jest taki, ze pieniadze sie
    > pojawia sie na moim koncie w Pekao w ciagu 1 minuty od wyslania smsa,
    > ze chce z nich skorzystac. Zareczam, ze rzadko bede korzystal z
    > limitu, wiec jak piszesz zadnego kosztu nie powienienes ponoscic, a
    > jak skorzystam to zarobisz wysokie odsetki :).

    Myslac w taki sposob depozyty takze bylyby dla banku nieoplacalne, bo
    przeciez klient moglby w kazdej chwili przyjsc i wyplacic.

    Bank nie operuje na kazdej karcie z osobna, ale na sumie wszystkie kart,
    na wskaznikach np. zadluzenia itp. Karta nieuzywana nie generuje
    praktycznie kosztow (z wyjatkiem ew. wysylania wyciagow, nowych
    plastikow itd). Owszem, kreatywny ksiegowy moze z likwidacji martwych
    kart wyczarowac cos na chwile (liczba kart spadnie, wiec mozna pokazac
    ladniejsze slupki, zwlaszcza korzystajac z nieaktualnych juz wskaznikow
    wykorzystania limitow oraz np. ilosci zagrozonych kredytow). Zadnego
    konkretnego efektu to jednak nie da.
    --
    Krzysztof Halasa