  • Data: 2009-04-28 06:23:50
    Temat: Re: mbank - zasady realizacji przelewów.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Pete" news:2d7hc6-ir8.ln1@ihal.dal.local.domain

    > Pete!
    > Przecież coś takiego również masz w mBanku z tym zastrzeżeniem, że kiedy
    > zlecasz przelew w mBanku po godzinie 13:25 pieniądze zostają "zdjęte" z
    > twojego konta

    "zdjęte" = wyksięgowane

    > i wiszą sobie z operacjach zaplanowanych.

    Nie. Przelew AFAIR jest już w historii ale z datą poniedziałkową.

    > Fizycznie jednak
    > opuszczą twój rachunek dopiero w poniedziałek pierwszą sesją wychodzącą.

    Tu przeczysz sam sobie - wcześniej piszesz, że są zdjęte, a tu, że
    "opuszczą" rachunek w poniedziałek.

    > Poniedziałek również będzie datą księgowania tego przelewu.

    Nie. W poniedziałek pieniądze wyjdą z mbanku. Natomiast księgowanie (i
    data księgowania) na moim rachunku będzie w sobotę.

    > Więc w czym tak naprawdę jest problem?

    W tym, że w pewnych sytuacjach liczy się data *obciążenia* rachunku.
    (abstrahując od dni wolnych).

    --
    Pete