  • Data: 2009-04-27 19:08:45
    Temat: Re: mbank - zasady realizacji przelewów.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" news:m3preyuf5v.fsf@intrepid.localdomain

    > Rozumiem ze w drugim banku, bo normalnie pod pojeciem ksiegowania
    > rozumiemy wlasnie "zdjecie pieniedzy z konta".

    To miałem dokładnie na myśli - w drugim banku.
    Robiąc w mBanku przelew, w piątek na inne konto kasa zostaje zaksięgowana (w
    mBanku) w tym samym dniu. Inna bajka, że fizycznie opuszczają rachunek po
    dwóch dniach, a tym samym są zaksięgowane w banku odbiorcy z datą
    poniedziałkową.

    Ehh namieszałem - ale chyba sens tego co powyżej da się jakoś wyłapać :)