eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] złośliwość, pech czy coś innego?Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.c
    yf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "witrak\(\)" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
    Date: Thu, 19 Jan 2006 23:32:04 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 41
    Message-ID: <dqp3gt$652$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <dqnv5u$bbq$1@kjonca.kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: alterra.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1137709407 6306 195.150.21.109 (19 Jan 2006 22:23:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2006 22:23:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.1830
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375511
    [ ukryj nagłówki ]


    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dqnv5u$bbq$1@kjonca.kjonca.bogus...
    >W ciągu ostatnich 2 miesięcy udało mi się 3 razy zablokować
    >dostęp do kanału internetowego. Standardowa "błędnie wpisane
    >hasło" o tyle wydaje mi się nieprawdopodobna, że loguję się do
    >wielu różnych systemów i jakoś tego problemu nie mam .... tylko
    >mBank.
    > Gdybym wyznawał spiskową teorię dziejów, to powiedziałbym, że
    > ktoś w mBanku postanowił blokować mi dostęp :-)

    Ja jednak o tym :-)
    Wcale niekoniecznie w mBanku. Problem jest taki, ze w mBanku (o
    ile mi
    wiadomo):
    a) nie ma mozliwosci zmiany identyfikatora klienta (ZADNEJ, NIGDY)
    b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy
    nieumyslnie)
    to predzej czy pozniej zablokuje konto "na amen" - przez
    przekrecenie
    duzego licznika (maly jest chyba na trzy, duzy na 50).
    Poniewaz geniusze informatyki w mBanku wymyslili, ze duzy licznik
    zlicza wszystkie omylki - globalnie, wiec predzej czy pozniej
    *kazdy*
    przejdzie przez procedure odblokowywania (oprcz tych ktorzy nigdy
    sie
    nie myla :-) ).

    Oczywiscie, mozna byloby resetowac ten licznik, np. po zmianie
    hasla,
    ale na to wspomnianym geniuszom wpasc bardzo trudno samemu, a
    zaakceptowanie propozycji "z zewnatrz" wymaga chyba Walnego w
    BRE...
    Zreszta po co sie martwic wygoda klienta ;-)

    witrak()
    PS. Tu oczywiscie powinienem dodac puente: podobno sa tacy
    (takie?),
    co losowo wprowadzaja sobie numerki na stronie logowania mBanku.
    Ale kiepsko zacznie byc, gdy ktos napisze stosowny skrypt...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1