  • Data: 2011-01-10 21:17:15
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-10 22:06, szczurwa pisze:

    > A i owszem. System mBank-u przez Operę proponuje mi kartę z limitem
    > 5000 PLN. Ten sam system przez Explorera proponuje mi limit karty
    > 37000 PLN. Czy to można jakoś racjonalnie wyjaśnić ?

    Oczywiście. Klienci z explorerem są mniej ryzykowni dla banku niż z Operą.

    Explorera używa ten, kto nie umie zainstalować nic innego. Nie doszuka
    się zapewne kruczków w umowie. Nie będzie unikał (nie będzie umiał)
    unikać spłaty. Może czasem spóźni się z ratą i naliczy się odsetki karne.

    itd.

    --
    Liwiusz