  • Data: 2003-05-15 23:19:12
    Temat: Re: mestro w peako SA
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "domeczek" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ba0no1$qad$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Miałem u nich kiedyś rachunek bieżący i eurokonto. Biezacy zostal do dzis a
    > eurkonto zamknalem 3 latka temu ..a ci mi dzis jeszcze na stary adres
    > rodzicow przysylaja karte ..czy ten pseudo bank jest normalny ??? ehhh

    Dzis ide zamknac Eurokonto Akademickie (od 3 lat juz nie jestem studentem,
    a poza tym nie korzystam zupelnie z tego konta i szkoda mi 4pln na utrzymywanie
    niepotrzebnego rachunku).
    Powiedzcie prosze co oprocz dyspozycji zamkniecia powinienem zrobic, by
    uchronic sie przed slynnym juz "drugim zyciem" konta w Pekao SA.

    Pozdrawiam
    GreG