  • Data: 2008-05-11 08:17:32
    Temat: Re: mille amex gold...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):
    > Nie przesadzaj... ja jakos nie mam wielkich problemow z placeniem Amexem.
    > Ja w tym miesiacu mam zamiar uzywac tych powszechnie uznawanych za
    > rzadko akceptowane kart.... bede wyciagal w nastepujacej kolenosci
    > Diners Club, Amex, VISA. Zobaczymy jak czasto bede musial siegac po
    > ostatnia z nich.

    Moj znajomy zaprosil ludzi do restauracji i wybral sie tam tylko z
    Dinersem (tak, debil z niego). Oczywiscie teoretycznie mozna bylo placic
    ta karta ale w praktyce okazalo sie to niemozliwe i musialem mu jechac z
    odsiecza. Oczywiscie jak komfortowa dla niego to byla sytuacja nie ma co
    wspominac.

    Ja mialem podobnie z AmExem na szczescie mialem ze soba jeszcze VISE.

    Po tych wydarzeniach zarowno Diners jak i AmEx to dla mnie tylko egzotyka.

    --
    Mithos