    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Date: Sat, 20 Oct 2007 15:25:18 +0200

    Reksio pisze:

> [...]
    > wiedzieli co z takim fantem poczac - ich infolinia udzielala sprzecznych
    > informacji, odsylajac np. do dokumentow (instrukcji) ktore nie zawieraly
    > takowych informacji. Czyli normalka :-)
    > Nie bylo nawet formularza na którym nalezalo zglosic wznowienie
    > ubezpieczenia.
    > Najlepsza ich wymowka to proba odeslania mnie do ubezpieczyciela (Warta) bym
    > napisal do nich prosbe o ubezpieczenie. Ale to przeciez bez sensu, gdyz oni
    > sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim

    Przy rezygnacji z ubezpieczenia należy potwierdzić oświadczenia:
    - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
    - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
    na to zgodę na piśmie

    Zatem to odesłanie do ubezpieczyciela chyba nie było tak do końca bez
    sensu, albo sami nie wiedzą czego chcą.

    > Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
    > uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
    > Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.

    Ale dalej nie napisałeś JAK tego dokonać. Też bym sobie na wakacje coś
    takiego włączył.