  • Data: 2005-02-15 12:29:49
    Temat: Re: minitest kart w UK - WBK najlepszy
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cusmbp$kv2$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak, nie przeczytałem dokładnie.

    Dokladniej to oczywiscie wszystkie z prowizja za przewalutowanie pomiedzy
    GBP a EUR lub USD.
    mBank bierze 2% za przewalutowanie GBP-EUR.
    Ile biora pozostale 2 (i na jaka walute przeliczaja) nie wiem.

    > Mnie by bardzo interesowało jak się teraz mają kursy dla karty
    > przedpłaconej ING BŚ

    Zapodaj tego Fortisa.
    Kiedys kursy mial kiepskie, ale wiesc gminna niesie ze sie poprawil (?)

    --
    Pozdrowienia
    ---