  • Data: 2008-11-21 10:16:48
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:

    > mBank stary ? moloch ? (hhhhhmmmmmmmmm?) Ciekawe ?
    >
    > Przemek

    mBank to żaden nowy bank, to odział bankowości detalicznej BRE.
    Pierwsza trójka jeśli chodzi o wielkość w Polsce, co do nowości to:
    http://www.brebank.com.pl/pl/O_BRE_Banku/BRE_Bank/hi
    storia/

    Sam używam i jestem zadowolony. Nie patrze czy jest nowy czy stary
    ("starość" i wielkość dla banku to zaleta) ale na ofertę. Ludzie nie
    dajcie się zwariować reklamie, że to co nowe to lepsze :)

    Sebastian