  • Data: 2008-11-21 17:32:37
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Zalezy czy masz na to czas czy nie, jak blisko masz oddzial itp.

    W sobotę mam czas. Biorę dzieciaki i idziemy na spacer, więc możemy odejść
    kilometr do banku...

    > Wole dzwonic niz stac w kolejce.

    Ja też. Nie zawsze da się dodzwonić...

    > Jesli mowisz o KK to sie zgodze. Jesli o ratach 0% to raczej srednio.
    > Chociaz czasem uda sie znalesc perelke - ale wtedy inni placa za ciebie.

    Ja prawie wszystko kupuję na kredyt 0% . W ciągu ostatniego roku notebook,
    plazma i meble. Tylko w tym ostatnim przypadku kredyt nie jest 0%, ale
    bardzo niski (7000PLN na 3 lata, do każdej miesięcznej raty dokładam bodaj
    0,80PLN).

    > Ale jesli juz musisz je brac, a z rodziny nikt nie ma akurat wolnej kasy -
    > to sie okazuje ze molochy maja najgorsze warunki.

    Nie buduję rafinerii. A kilka/naście/dziesiąt tysięcy od czasu do czasu
    pożyczam...

    > Znajdz prosze taka oferte w innym banku.

    Nie trzymam pieniędzy na lokatach. Generalnie wszystko co mam konsumuję lub
    inwestuję.
    Chyba, że kilka tysięcy na eMax+ się do lokat zalicza...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret