  • Data: 2005-05-27 07:51:23
    Temat: Re: ... mniejsza o to
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:d76ich$rhl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2005-05-27 09:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > zlotawy, gdy pisał(a):

    > Wysyłasz posta, który świadczy jednoznacznie o Twojej finansowej
    > nieodpowiedzialności i głębokiej ignorancji. OK, nie ma zakazu.
    > Ale nie dziw się chociaż, że się z Ciebie śmieją, kiedy śmieszny jesteś.
    > A poziom wątku sam wyznaczyłeś...

    nie. napisalem iz zawiodlem sie ze takiej opcji w karcie nie ma. to moje
    subiektywne odczucie, tak samo jak moglem napisac iz zawiodlelm sie iz w
    serwisie www.unibet.com nie przyjmuja karty inteligo. nie widze w tym nic
    smiesznego. mam prawo sie zawiesc.

    mam prawo oczekiwac roznych rzeczy, zwlaszcza ze nikt z szacownych
    zabierajacych glos na tym nie traci.

    panowie oczywiscie wszystko to wiedzieli i doczytywali sie w regulamienie.
    hehe... ja niestety nie mam tyle czasu zeby przegladac grupy i DOWIADYWAC
    sie z biezacych watkow nowych rzeczy.

    moj post nawet jesli byl zbedny to odpowiedzi na niego przebily wszystko.

    zlotawy