  • Data: 2009-05-31 06:21:37
    Temat: Re: moje 12 lat z BGZ...
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Przy zamykaniu produktów mistrzem jest Pekao. Szybko, sprawnie, zero
    > problemów i pytań. Papierowe potwierdzenia dyspozycji bez proszenia
    > się. Wczoraj włąśnie zamknąłem już chyba 3 raz konto w tym banku. Jak
    > przejmą kolejny w którym mam konto to mnie chyba trafi :).

    No to ja dla przeciw wagi. Oto jak ja zamykałem konto w Pekało, ładnych
    kilka lat temu. Pani sprawdziła co miała sprawdzić, kartę przecięła, z
    dowodu spisała, papier wystawiła i kazała iść do kasy po resztę z konta.
    Jakież było moje zdziwienie, jak za jakiś miesiąc później, otrzymałem
    groźny monit z windykacji Pekało, że jak zaraz nie zapłacę,
    to mi zrobią z dupy taki grunwald, że popamiętam na długo ;) Co się
    okazało. Dzień, albo dwa przed zamknięciem konta wypłaciłem z bankomatu
    jakąś tam kwotę i ona oczywiście, nie została wzięta pod uwagę przy
    zamykaniu konta - ot wesoła rezolutność, obsługa rodem z PRLu za cholerę
    nie dała porozmawiać z kierownikiem/naczelnikiem swoim a jako, że miałem
    serdecznie dosyć, to sobie odpuściłem. Do tej pory jak przechodzę koło
    Pekało to mnie dreszcze lekkie po krzyżu chłostają. Teraz to się chyba
    fachowo nazywa, według telewizyjnej nomenklatury, "trauma".

    Xenocide