  • Data: 2009-06-01 06:55:38
    Temat: Re: moje 12 lat z BGZ...
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 May 2009 11:14:30 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Mogła tego nie widzieć w systemie. Tak czy tak powinna spytać, a ty tak
    > czy tak powinienes pamiętać, że wybierałeś kasę.

    Mogła? Przecież zamyka rachunek klienta, to mogłaby łaskawie zadzwonić do
    jakiejś centrali (to było ładnych kilka lat temu) gdzie mają wszystko
    online (to była zwykła debetówka, która nie chodziła na pewno offline) i
    się upewnić. Skąd ja miałem pamiętać, że wypłaciłem 50 pln i ile w ogóle
    mam dokładnie na koncie.

    --
    xbartx