    From: Bartosz Bobrek <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mozilla, linux, mbank
    Date: Mon, 30 Sep 2002 00:40:29 +0200

    Jo'Asia wrote:

    > Ja na nich zbytnio nie narzekam, zazwyczaj naprawiają szybko. No i
    > łącza w interesujące mnie miejsca maja o niebo lepsze od TPSA.
    >
    > Przy okazji prostuję (dez)informację. Zestaw Mozilla/Multibank/W98 nie
    > działał ~2 tygodni temu, dzisiaj działa ;)
    >
    > Jo'Asia

    do tej pory też nie narzekałem. rozumiem że to jest oferta dla
    przeglądacza.. tzn wejścia na 80 i 443 zablokowane żeby nikt www
    nie stawiał. ale jako end user zwyklutki myślałem że chociaż będę
    mógł korzystać z innych usłsug bez problemów. a nie jestem w
    stanie zrozumieć co oni mydlą oczy tym routingiem bo tpsa (co by
    o niej nie mówić) nie ma problemów z routingiem do mbanku.

    pozdrawiam

    bartek

    ps. mam nadzieję że za jakiś czas ja też będę mógł powiedzieć że
    wszystko działa.

    ps2. eh.. żeby byc uczciwym... to jest pierwsza sprawa która mnie
    dotknęła.. poza tym UPC jest spoko (widać ochłonąłęm :) niedługo
    będę ich chwalił :))

    bartek

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>