  • Data: 2009-01-23 21:33:20
    Temat: Re: mstop.pl
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, ale z punktu widzenia etyki biznesu (etyki, bo prawnie wszystko jest w
    > porządku) nie powinny ich rżnąć do bólu, tylko dlatego, że klient został
    > zagnany w kozi róg nie z własnej winy. Tak, oczywiście, w biznesie nie ma
    > sentymentów, ale to działa też w drugą stronę. Zadowolony klient
    > przyprowadzi 10 kolejnych (znajomych), niezadowolony tyleż samo zabierze i
    > będzie miał w nosie dobre samopoczucie banku. Poza tym nie od dziś sprawdza
    > się przysłowie, że chytry dwa razy traci. I myślę, że prędzej czy później
    > taki los spotka również BRE.

    Ale dlaczego tyle osób dopiero chce się przeniesc ze Złego Banku do Dobrego
    Banku, zamiast wybrac Dobry Bank na początku albo już dawno miec wszystko do
    Dobrego Banku przeniesione? Gdyby BRE zależało na uczuciach klientów, pewnie
    obchodziłby się z nimi bardziej czule.
    Naprawdę myślicie, że BRE dwa razy traci? Profesjonalny bank na pewno z waszych
    postów dowiedziałby się, jak nie tracic, ale ten BRE jakoś je ignoruje.