  • Data: 2015-10-19 09:58:48
    Temat: Re: multibank
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-19 o 09:24, Kamil Jońca pisze:

    > No i oczywiście nie mogło być, tak żeby mBank czegoś nie sp...ł
    > jest sobie kredyt z rachunkiem bilansującym. Na rachunku bilansującym
    > jest kasa, z rachunku bilansujacego nie można zrobić przelewu ...
    > KJ

    Rachunku bilansującego nie mam, ale wczoraj "zachodziłem w głowę"
    jak zrobić przelew do US w apce mobilnej
    bo ciągle mi się "podpinało" konto osobiste zamiast firmowego
    No ale da się przełączyć tylko trzeba "obmacać" gdzie ;)

    Z innych niedogodności w serwisie www za mała liczba "ulubionych"
    odbiorców - trzeba wyszukiwać przez książkę
    A w apce mobilnej jest pełna przewijana lista.

    To tak na szybko z uwag które zgłosiła mi małżonka ;)

    Pozdro