eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimultilinia - zajeteRe: multilinia - zajete
  • Data: 2003-04-29 10:18:28
    Temat: Re: multilinia - zajete
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b8lhpm$qi9$1@news.onet.pl

    >> czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla
    >> zajeta? bo mi w citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny
    >> wydzwaniam do multibanku bo sie ichni serwis internetowy
    >> zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?
    >
    > To multi też??? :-)
    Hmmm. Ciekawe. Potwierdzam SPOWOLNIENIE dostepu internetowego
    do MultiBanku, ale korzystac sie z niego moim zdaniem da, co
    prawda jest to troche uciazliwe, np. gubia sie el. grafiki
    ale serwis dziala. Na Multi-linie nie dzwonilem bo nie mialem
    potrzeby.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1