    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Date: Fri, 08 Jan 2010 21:16:55 +0100

    RobertS pisze:
    > masz jakiegoś golda? ja mam silver i nawet 15k wyrobie, poza tym
    > aktywnie korzystam jeszcze z Polbankowej ery i ostatnio golda z
    > eurobanku, musialbym kiedys policzyc ile rocznie wydaje kk

    Golda. Wziąłem m.in., ze względu na jakieś tam dodatkowe ubezpieczenia
    itp. Nie przewidziałem drastycznego pogorszenia oferty w tak krótkim czasie.

    Wszystko jest na ich stronie www.

    > to niech spadaja na drzewo, nie myslalem ze jest az tak fatalnie, to nie
    > korekta oferty, ale calkowita jej zmiana i to w zlym kierunku ;-(

    Dlatego ja się z ich KK pewnie rozstanę. Zobaczę jeszcze co zrobić z
    rachunkiem osobistym, bo niby wszystkie bezpłatne bankomaty +
    oprocentowany ROR to fajna sprawa ale nadmierne komplikowanie i znaczne
    pogarszanie oferty w tak krótkim czasie po starcie to jak dla mnie porażka.

    Alior ani nie ma wyrobionej marki, ani renomy. Bardzo mocno bronił się
    niezłą ofertą, które właśnie zostaje zniszczona. Tak więc co ma mnie
    przekonać do tego banku ?

    To co sobie bardzo chwalę to jasna i klarowna polityka. O zmianach
    uprzedzili z wyprzedzeniem i zrobili to po prostu uczciwie.

    --
    Mithos