    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nabór pracowników na http://www.eurobank.com.pl
    Date: 12 Jul 2003 21:13:39 +0200

    No niby maja byc i placowki w hipermarketach i takie typowe oddzialy
    zlokalizowane np. w centrum miasta. Tak przynajmniej mowili zainteresowanym na
    rekrutacji. Ale w pozniejszej kampanii ogloszeniowej pisano juz wyraznie ze
    eurobank szuka pracownikow do kameralnych oddzialow zlokalizowanych w centrach
    handlowych.

    Ja obstawiam, ze bedzie to bank typowy ''hipermarketowy'' a tych tradycyjnych
    oddzialow po prostu nie bedzie lub beda tylko nieliczne. Tez slyszalem, ze w
    danym miescie maja powstac np. dwie placowki hipermarketowe oraz co najmniej
    jeden typowy oddzial. Jesli oszukiwali mamiąc tym potencjalnych pracownikow -
    to juz na starcie maja u mnie wielkiego minusa i nie sa wiarygodni!

    Przy okazji prosba do kolegi, ktorego wypowiedz znajduje sie ponizej - prosze o
    jakies inne formulowanie zdan, bo jakos mnie to razi.