eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinaciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Date: Sat, 25 Sep 2004 14:38:42 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 46
    Sender: m...@p...onet.pl@abj57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cj3oso$6do$1@news.onet.pl>
    References: <opseulklume06crn@jaki> <1...@n...onet.pl>
    <cj3ahn$c2l$1@inews.gazeta.pl> <cj3ced$9rq$1@news.onet.pl>
    <cj3fvd$flk$1@news.onet.pl> <cj3kpn$9lp$1@news.onet.pl>
    <cj3kus$gbk$1@news.onet.pl> <cj3mgg$lvd$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    NNTP-Posting-Host: abj57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1096115928 6584 83.25.35.57 (25 Sep 2004 12:38:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Sep 2004 12:38:48 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317342
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cj3mgg$lvd$1@news.onet.pl...
    >
    > no tak, ale bank majac klineta w d... nadal nie wiele zrobi, jedyna na
    czym
    > sie skonczy to na awanti w oddziale, centrala i tak bedzie miec to w
    > glebokim powazaniu. Poza tym ta sytuacja jest nie jasna, nie moze byc
    bowiem
    > tak ze kazda oplata moze byc przez klienta negowana bo... nie wiedzial, a
    > nie sposob przedstwaic klientowi wszystkie oplaty "na gebe" od tego jest
    > TOiP


    Zgoda. Ale chyba sam przyznasz, iz jest mala roznica w tych dowch przyadkach
    ponizej:
    1. Klient "OK, czyli poniose takie i takie koszta. Czy to juz wszystkie
    koszta jakie poniose?"
    Pracownik Banku "Tak, to juz wszystkie. Prosze zajrzec do TOiP"

    2. Klient "Czyli nie poniose zadnych kosztow?"
    Pracownik banku "Oczywiscie ze nie! Wszystko jest bezplatne"

    Wpierwszym przypadku faktycznie pracownik mogl cos przeoczyc wyliczajac
    wszystkie koszta jakie poniesie klient.

    W drugim przypadku mamy do czynienia z CELOWYM wprowadzaniem w blad.

    A to chyba dosc istotna roznica, czyz nie?

    Malin


    --



    ------


    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1