  • Data: 2004-02-11 20:43:12
    Temat: Re: najtansza kk ?
    Od: Timek <t...@t...no-spam.net> szukaj wiadomości tego autora

    > rzeczywiscie ta raiffeisena jest tania chyba sie na nia zdecyduje
    > zwlasza ze w moim banku (citi) chca za taka 75 PLN

    Nie przesadzaj. Na ogolnych warunkach Citi Motokarta BP (Visa) - 30zl,
    Citi Elle (Visa) i Citi Era (Visa) - 45zl. Jak pogadasz z konsultantem
    by dali Ci za darmo bo masz konto i zastanawiasz sie na zlikwidowaniem
    jak nie dostaniesz karty za darmo to najprawdopodobniej ja dostaniesz (i
    to nie tylko powyzsze ale tez Mastercarda ;) ) Jak masz komorke w Erze
    to karta jest dosc atrakcyjna :)

    t.