  • Data: 2010-04-29 16:22:30
    Temat: Re: naliczanie odsetek na karcie kredytowej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ssed wrote:

    > Dziękuję Wam za odpowiedzi. Jak w takim razie rozumieć taką sytuację, gdy
    > pewien bank, nalicza mi odsetki w kwocie znacznie wyższej, niż wynikająca z
    > iloczynu odsetek za każdy dzień i niesplaconej kwoty (porzez roztargnienie
    > zapomnialem o kwocie rzędu 2 zł) ? Zamiast splacić 602 z okresu 15/01-14/02,
    > splacilem 600 zl, bo zwyczajnie zapomnialem o tej "końcówce". Splacilem tę
    > kwotę -600 zl 2 dni przed wymagalnym terminem (3/03).

    rozpisz osbie okres 15/01 - 14/02 na dni i zobacz jakie saldo miales
    kazdego dnia.
    jesli te 602 zl bylo na poczatku miesiaca to srednie saldo okresu bylo
    ~602 zl i doliczone odsetki beda wieksze niz gdybys transakcji dokonywał
    na koncu okresu rozliczeniowego.

    > W nast. miesiącu rozliczeniowym (15/02-14/03) dokonalem transakcji na kwotę
    > ~1500 zl, którą przed wymagalnym terminem (3/04) splacilem,a nawet
    > nadplacilem o jakieś 50 zl. Teraz dostaję wyciąg za okres 15/03-14/04 i o
    > malo mnie szlag nie trafił, gdy zobaczyłem pozycję "odsetki" ~50zl.

    na poprzednim wyciagu ktory generowali 14/02 przedstawili ci kwote 602
    zl do spłaty. Nie spłaciłeś.
    Wiec na wyciagu 14/03 dopisali ci odsetki za okres 15/01-14/02 tak jak
    napisalem powyzej.

    na nastepnym wyciagu odetek juz byc nie powinno.

    Chyba, ze to jakis kretynski bank z jeszcze bardziej kretynskim sposobem
    naliczania odsetek. Moze byc. Czytaj dokładnie regulamin karty.