  • Data: 2010-04-29 17:01:35
    Temat: Re: naliczanie odsetek na karcie kredytowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "gornik" h...@4...com

    > Tylko trzeba pamiętać, że w pierwszej kolejności są spłacane odsetki, a
    > później transakcje według kolejności od najstarszej. Żeby te 1000
    > "zachowało grace-period" to musi być spłata powiększona o naliczone do
    > tego czasu odsetki, no i o te 8 PLN.

    Odsetki, prowizje, monity, kary, (; nagrody... ;)
    Naprawdę -- trzeba być nieźle stukniętym, aby celowo nie spłacić w GP.
    Lepiej zacisnąć pasa i nie wydawać, niż nie spłacić, bo niespłacenie może doprowadzić
    do krachu!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Propozycja (dziś miałem napad duszności -- stąd mój dobry humor) antykrachowa. :)

    Załóżmy w Alior konta, weźmy po 600 złotych, zrzućmy się i załóżmy własny bank. :)
    6 milionów PLN to niezły kapitał założycielski jak na banki w Polsce. :) Będziemy
    robili pieniądze -- znaczy... Będziemy dawali kredyty... ;) Wiele nie zyskamy, ale
    przynajmniej będą się z nami liczyli na ,,parkiecie''. ;) Będziemy mogli lobbować ;)
    -- vetować nieoficjalnie, naciskać oficjalnie... ;) Zyskamy władzę, a mając władzę,
    zyskamy pieniądze... (mając pieniądze, zyskamy możliwość rozmnażania naszych genów
    -- wiem, kapłan ze mnie...)